Wszystkie aktualności

2014-09-22

Brak dostępnu do DHL

Informujemy, iż w dniach 27.09.2014 od godz. 02:00 do 28.09.2014 do godz. 19:00 planowana jest modernizacja systemów informatycznych.


Prosimy o składanie zleceń w narzędziach do dnia 27 września do godziny 02:00 oraz po zakończeniu modernizacji, czyli od godz 19:00 w dniu 29 września 2014 roku.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.

DHL Express (Poland)

2014-08-21

DHL

Uprzejmie informujemy, że z powodu prac informatycznych aplikacje DHL24  będą niedostępne w niedzielę 24.08.2014 w godzinach od 08.00 do 14.00.

 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.

2012-12-28

Odbiory przesyłek 31.12.2012

Odbiory przesyłek zlecone na 31.12.2012 będą przekładane na 02.12.2012r.

2012-12-03

Trudne warunki na drogach

Ze względu na utrudnione warunki drogowe odbiory i doręczenia przesyłek w niektórych rejonach mogą być opóźnione. Prosimy o wzięcie pod uwagę tej sytuacji przy planowaniu wysyłek.

2012-06-24

Zaostrzenie terminów płatności

Dnia 21 od momentu powstania zobowiązania jeśli płatność nie będzie uregulowana konta będą blokowane. Do tej pory odbywało się to 24 dnia. Prosimy uwzględnić tą informację w planowaniu płatnośći.

2012-06-05

UWAGA

Szanowni Klienci
Uprzejmie informujemy , że w związku z Mistrzostwami Europy UEFA EURO 2012 i powstaniu specjalnych Stref Kibica wprowadzono w miastach- gospodarzach, organizatorach strefy w innych miastach, ograniczenia w ruchu pojazdów. Wobec powyższego należy się spodziewać wydłużonego czasu realizacji odbiorów i doręczeń na terenach wokół stadionów w okresie trwania turnieju ( od 08 czerwca do 3 lipca 2012 ).

2012-04-27

WEEKEND MAJOWY

Przewoźnik K-EX

Informujemy iż w dniach 1 – 5 maja 2012 przesyłki będą obsługiwane według poniższego harmonogramu:
- Przesyłki odebrane dnia 30 kwietnia będą doręczane w dniu 2 maja wyłącznie w strefie miejskiej.
- Przesyłki odebrane w strefie miejskiej 2 i 4 maja będą doręczane na terenie całego kraju w dniu 8 maja

2012-04-20

Niższe ceny usług zagranicznych

Nowe niższe ceny usług zagranicznych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą! - zakładka oferta zagraniczna.

2012-03-12

NOWOŚĆ!!!

Oferta pełnej OBSŁUGI LOGISTYCZNEJ: magazynujemy, pakujemy i wysyłamy do Klienta.

Całkowity dostęp do magazyny przez internet.

W razie zainteresowania prosimy o kontakt.

Szczegółowe informację dotyczące usługi na stronie: www.twojmagazyn24.pl  

2012-02-16

ZŁE WARUNKI ATMOSFERYCZNE

Z powodu złych warunków atmosferycznych możliwe opóźnienie w odbiorze i dostarczaniu przesyłek, zwłaszcza palet. Za utrudnienia przepraszamy.

2012-02-01

Zmiany w cenniku krajowy oraz paletowym.

Prosimy o zapoznanie się z nowym cennikiem osoby które nie mają ustalone cenników indywidualnych.

W przypadku zmian w cennikach indywiualnych użytkownicy będą informowani indywidualnie.

2012-01-05

Zlecenia na 06.01.2012

Ze względu na jutrzejszy dzień świąteczny. Wszystkie zlecenia wykonane na dzień 06.01.2012 zostaną zrealizowane w dniu 09.01.2012.

2011-11-20

Nowe funkcje w serwisie

Łatwiejsze tworzenie potwierdzenia odbioru przesyłek przez kuriera. Obecnie w aktualnych przesyłkach można zaznaczyć przesyłki które mają znaleść się na potwierdzeniu. Używając funkcji "generuj listę przesyłek" tworzone jest zbiorcze zestawienie.

 

Książka adresowa została wzbogacona o możliwość dodania nadawcy i odbiorcy w formularzu wysyłki.

2011-11-04

Przerwa techniczna przewoźnika K-EX

informujemy, że w związku z przerwą techniczną serwis dla paczek K-EX od soboty 05.11.2011 godz. 10.30 do poniedziałku 07.11.2011 godz. 4.00 będzie niedostępny dla Użytkowników. Proszę o uwzględnienie tego podczas planowania wysyłek.

2011-03-08

Zmiana sposobu zgłaszania reklamacji

Od dnia 01.03.2011r. reklamacje odnośnie wszelkich nieprawidłowości związanych z działaniem przewoźnika można składać wyłącznie do operatora poprzez e-mail biuro@twojapaczuszka.pl. Wszelkie reklamacje złożone bezpośrednio mogą nie zostać przyjęte do rozpatrzenia. Cytat regulaminu:

"24. Reklamacje należy zgłaszać w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza na stronie www.Twojapaczuszka.pl lub poprzez e-mail na adres biuro@twojapaczuszka.pl lub pocztą na adres pocztowy Operatora."


Reklamacje będzie rozpatrywał przewoźnik. Państwa reklamacje bedzięmy przekazywać przewoźnikowi. Będziemy również pomagać w profesjonalnym przygotowaniu tych reklamacji (min. w przygotowaniu kompletu dokumentów). Działania te mają na celu odciążenie przewoźnika przez przejęcie części działań biurowych przez operatora.  

 

2011-03-04

Korekta adresu

Zostaje wprowadzona nowa usługa zwiazana z korektą adresu przez przewoznika UPS.

Sytuacja taka nastepuje gdy Państwo omyłkowo podacie np. zły kod pocztowy. Taka przesyłka miałaby prawo do Panstwa powrócić co wiąże się z dodatkowym kosztem. W takiej sytuacji Państwo zmuszeni jesteście wysłać przesyłkę jeszcze raz i jest to kolejny koszt oraz stracony czas. W celu zmniejszenia tych kosztów przewoźnik w takiej sytuacji automatycznie dokona korekty adresu. Dzięki czemu przeyłka dotrze za pierwszym razem co ograniczy Panstwa czas i koszty powrotu przesyłki oraz ponownej wysyłki.

Koszt korekty adresu to Państwa koszt wysyłki przesyłki standard do 30 kg bez dopłat.  Bedzie on doliczany do faktury jak rowniez do spisu przesyłek po otrzymaniu informacji od przewoźnika o dokonanej korekcie.

2011-02-25

Obniżamy ceny na palety.

Obniżamy ceny podstawowe na palety:

- do 140 zł - paleta do 100 kg

- do 190 zł - paleta do 300 kg

- do 225 zł - paleta do 500 kg

- do 260 zł - paleta do 1000 kg

Nowe ceny będą obowiązywać od 01.03.2011

Jeżeli korzystasz z tych usług często napisz do nas dostosujemy w miarę możliwości cenę do Twoich potrzeb.

2011-02-24

Obniżamy ceny na usługi dodatkowe !

 

Obniżamy ceny podstawowe na usługi dodatkowe.

-  do 15 zł zwrot dokumentów UPS

-  do 15 zł dostawa w sobotę UPS

Nowe ceny będą obowiązywać od 01.03.2011

Jeżeli korzystasz z tych usług często napisz do nas dostosujemy w miarę możliwości cenę do Twoich potrzeb.

2011-02-24

Poleć nas z korzyścią dla Ciebie.

Jeśli osoba lub przedsiębiorstwo której nas polecisz zarejestruje się i będzie korzystała z naszego serwisu otrzymasz dodatkowy rabat w dwóch kolejnych  miesiącach  od rejestracji tej osoby wynoszący 5 % obrotu z danego miesiąca osoby której się zarejestrowała dzięki Tobie.

Warunkiem otrzymania rabatu jest po rejestracji potwierdzenie przez zarejestrowaną osobę wiadomością e-mail osoby polecającej.

2010-11-27

Nowy przewoźnik już dostępny. K-EX w naszym serwisie!

 

Od dnia 27.11.2010r. będzie możliwość wysyłania przesyłek
                                                               za pośrednictwem przewoźnika K-EX.


Wybór przewoźnika 

Osoby prywatne podczas wykonywania zlecenia po przedstawieniu kosztów mogą zaznaczyć przewoźnika który ma odebrać i dostarczyć ich przesyłki.

Przedsiębiorstwa mogą zgłaszać równeż chęć korzystania z innego przewoźnika. Pracownicy naszego serwisu  osoby które wyrażą taką chęć będą przełanczali w systemie na innego przewoźnika. Odbywać się to będzie na zasadzie również indywidualnych cenników w systemie trzech grup wagowych mianowicie bedzie można wybać kto ma przewoźić paczki:

do 30 kg - UPS lub K-EX

do 70 kg - UPS lub K-EX

palety - obecnie tylko K-EX 

Nic nie pozostaje na przeszkodzi aby korzystać z jednego przewoźnika lub rodzielić zadania dla poszczególnych grup paczek. Po złożeniu zlecenia system na podstwawie wagi sam wezwie odpowiedniego kuriera.


Cena

Zasady działania K-EX bardzo podobne do UPS. Nowością jest napewno możliwość otrzymania  nr telefonu do osoby odbierającej przesyłkę jak również dostarczającej co w przypadku UPS bywało problemowe. W przypadku K-EX ceny będą troszeczkę bardziej atrakcyjne. Każdemu przedsiębiorstwu zostanie soprządzone przeliczenie stawek u nowego przewoźnika                          i w przypadku przełączenia uwzględnione w cenniku indywidualnym.  

 

Jakość.

Na początek prosimy o troszeczkę wyrozumiałości. Kurierzy tej firmy będą odwiedzać Państwa poraz pierwszy. Mamy nadzieję że nie ucierpi na tym jakość usługi. W przypadku nie terminowych doręczeń prosimy kierować reklamacje na nasz e-mail. Wszelkie spóźnienia powyżej 2 dni roboczych od odebrania przesyłki z winy przewoźnika będziemy reklamować i starać się o zwrot poniesionych kosztów za doręczenie przesyłki.

 

Problemy techniczne.

W przypaku jakichkolwiek problemów technicznych w dalszym ciągu prosimy o informacje jeżeli takie będą miały miejsce. Będą one usuwane na bierząco. 

0000-00-00

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.